HTML

Lélekterasz

Arról szól ez a blog, hogy hogyan érzem magam, mit gondolok éppen és hogy mi történt velem.

Friss topikok

  • COLA: Köszönöm a hozzászólásod! (2013.06.12. 22:51) 3. Szégyen

Archívum

4. Felszabadultság

2013.06.06. 21:48 COLA

Némileg új erőre kaptam, miközben konstatáltam, hogy máris 3 bejegyzésen vagyok túl. Elképesztő lendület és dinamizmus, legalább ahhoz képest, hogy étgyomorra, két falat szénhidrátcsökkentett kenyér után ittam a nyakas irsai olivért.

Ebben a negyedik bejegyzésben a következő témákra lehet számítani:

a. bemutatkozás

b. random blogajánló, amit ÉN kaptam

c. keserédes lezárás

a. bemutatkozás

tavaly ősz óta pszichológushoz járok, egyszerre szeretném magam megmutatni és egyszerre tartok attól, hogy ki mit szól ahhoz, amit mondok vagy teszek.

nagy hazugás lenne a részemről, ha ez előző mondatot nem írtam volna le. 

 

 

b. random blogajánló, amit ÉN kaptam

Anális szex orvosi kockázatai

 

c. keserédes lezárás

Az elmúlt percekben nem hallgattam semmit. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: anális felszabadultság

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr795348851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása