HTML

Lélekterasz

Arról szól ez a blog, hogy hogyan érzem magam, mit gondolok éppen és hogy mi történt velem.

Friss topikok

  • COLA: Köszönöm a hozzászólásod! (2013.06.12. 22:51) 3. Szégyen

Archívum

13. Fülhallgató....

2013.06.12. 23:13 COLA

A mai este folyamán elkezdtem sört inni és elkapott a flow és újra azt éreztem, hogy írnom kell. Még akkor is, ha /méghozzá azért, mert határozottan azt érzem: kijöttem a gyakorlatból. Aztán elkezdtem kökénypálinkát inni. 
Előtte kb. 20 percet hallgattam az alattunk lévő erkélyen lévők beszélgetését. Különösen egy huszonévesnek tűnő/hangzó lány hangja fogott meg, Magamban elkezdtem fogalmazni egy novellát...egy novellát róla, és hogy milyennek képzelem. De nem tudtam megírni, mert a barátnőm használta a laptopot, miközben banki dolgokat intézett és egyre inkább felbaszta magát idegileg a bankok következetlen, kizsákmányoló (stb.) magatartásán. Azt hiszem ekkor kezdtem el inni a pálinkát. 
Folytattam egy 1-2 napja megkezdett filmet a cockneys vs, zombiest. Szórakoztató és imádom ezt a bunkó cockney akcentust, 
Aztán a barátnőm (akit azt hiszem úgy fogok hívni, hogy a "barátnőm") lefeküdt. Próbáltam az ágyban laptopon nézni a filmet, de ő a sörszagra panaszkodott, és valahogy nem volt elragadtatva attól sem, hogy hörgő zombihangokra aludjon el. Én nem értem a nőket komolyan mondom. 
Jelenleg az XX-től a Together című számot hallgatom. Nagyon jó. A nem annyira jó nagy gatsby c. film egyik betétdala.
De be vagyok kicsit rugva (rúgva) és ilyenkor, amikor érzelmileg felfokozott állapotban vagyok, akkor többször is meghallgatok egy számot, ha tetszik. 
Miután a barátnőm jelezte, hogy hiába mentem át a másik szobába, még mindig hangos a film, elkezdtem fülhallgatót keresni, Az Ő asztalának a fiókjában találtam is...pillanat, csak megint elindítom a zenét...(igen, lehet h repeatre kéne rakni)....szóval. Ott volt vagy 4-5 fülhallgató ÖSSZEGUBANCOLÓDVA. Ha van valami, ami lepattint a mámoros állapotról, akkor az 4-5 fülhallgató ki-bo-go-zá-sa. Mert lehetetlennek tűnik, mert olyan dologra összpontosítok, amihez semmi kedvem, ami monoton, aminek nem látom a végét, ami nem enjoyable, vagy mittomén hogy mondjátok ti magyarok. Szóval kicsit lehozott a flowról, de aztán csak visszajöttem És miközben gubancoltam, vagyis bogoztam, arra jöttem rá, hogy  h megírom ezt a bejegyzést, illetve már ma a földalattin elhatároztam,,,,Amikor bogoztam, egyszercsak arra jöttem rá, hogy meg kell találni a gócpontot, ami köré a leginkább a (újraindítom a zenét, miközben alattam egyre hangosabbak a fiatalok és egyre inkább szeretnék lemenni hozzájuk, persze tudom h nem tartozom közéjük) tekeredtek a drótok. És persze lehet h ez egy olyan bejegyzés lesz, ami csak enyhén spicces/bebaszott állapotban érdekes és az is csak úgy, h én írom. De. Erről a gócpontról az életem jutott eszembe. Meg kell találni azt a pontot, ami köré a leginkább tekeredtek a drótok, szálak. Ennyi. Most kimegyek cigizni az erkélyre (=hallgatni az alattam lévő egyre hangosabb álomvilágot).

Szólj hozzá!

Címkék: sör laptop pálinka fülhallgató szomszédok barátnő magány xx together a nagy gatsby

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekterasz.blog.hu/api/trackback/id/tr545358149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása